قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرما : محصولات گانودرما دکتر بیز با طعم بسیار عالی ( سوپریم، موکا، لاته و هات چاکلت ) و قیمت مناسب. فروش عمده و تک با قیمت بسیار مناسب از طریق وب سایت نشان سپید یاس.

گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما یا " قارچ جان افزار " در چین به عنوان نماد شادی، سلامتی، طول عمر و حتی شانس و جاودانگی است.;نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ری‌شی و در کره، یونگ زهی می‌باشد و در طب شرقی یکی از گیاهان مطرح و پر استفاده است. گانودرما در مناطق گرم و مرطوب آسیا می‌روید و هزاران سال است که عضو ثابت طب شرقی است.

در طی تحقیقات کارشناسان حوزه دارو و سلامتی در دانشگاه لیورپول، تاثیر مثبت گانودرما برای کمک به روش‌های معمول درمان سرطان اثبات شده است. متاسفانه قارچ گانودرما دارای طعم و بوی دلپذیری نیست و به همین منظور است که در کشورهای مختلف ( بجز چین و ژاپن ) به صورت ترکیب با خوردنی‌ها یا دمی‌های مختلف به خصوص پودر شده مصرف می‌شود.

برای دانستن و آگاهی بیشتر در مورد خواص گانودرما کافیست یک جستجوی کوچک در گوگل داشته باشید! مطالب بسیاری را خواهید یافت که خواص این گیاه بینظیر را تشریح میکنند.

قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرما دکتر بیز یک محصول فوق العاده با طعمی مطبوع است و شما میتوانید آنرا با قیمتی بسیار مناسب و پایینتر از قیمت بازار بصورت عمده و تک تهیه نمایید.

قهوه سوپریم گانودرما

قهوه سوپریم گانودرما یک ترکیب معجزه آسا برای درمان بیماری های همچون دیابت و صرع و حتی سرطان بسیار مفید است. قهوه سوپریم گانودرما یک قهوه مغذی و خامه ای همراه با جینسینگ است.

مواد تشکیل دهنده این قهوه گانودرما دکتر بیز عبارتند از شکر، خامه غیرلبنی، قهوه فوری، پودر جینسینگ، پودر گانودرما لوسیدوم. این قهوه بعنوان نوشیدنی برای صبح زود یا سرحال شدن در اواسط روز فوق العاده میباشد.

قهوه لاته گانودرما

دانه های قهوه عربیکا و روبوستا همراه با خامه و شکر و ترکیب با پودر گانودرما یک نوشیدنی مقوی برای شروع یک روز دل انگیز و پرانرژی است. طعم شیرین و خامه ای بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن، قهوه لاته گانودرما دکتر بیز را به یک محصول استثنایی تبدیل کرده است.

شکلات داغ و قهوه موکا دیگر محصولات دکتر بیز هستند که میتوانید آنها را تهیه نمایید.

نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز

یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.

توصیه پزشکی

تذکر : دقت نمایید که قهوه گانودرما به عنوان یک دارو بدون عوارض به شما پیشنهاد نمیشود. گانودرما فواید و عوارض خاص خود را دارد و بدیهی است که قهوه گانودرما هم کم و بیش همین خواص را دارا میباشد. در صورتیکه قصد دارید از قهوه گانودرما برای مصارف دارویی و حتی غیر دارویی استفاده نمایید حتما قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.