میوه گریپ، میوه‌ای از خانواده مرکبات با پوست زردرنگ (گاهی سبز رنگ) و مزه ترش مایل به تلخی است (گاهی شیرین نیز میتواند باشد) گریپ‌فروت احتمالاً از پیوند پرتقال و دارابی به دست آمده است.

خواص گریپ فروت

این میوه دارای ویتامین‌ها و ریزمغذی‌های مختلف به ویژه ویتامین ث (۴۰ درصد نیاز روزانه بدن در ۱۰۰ گرم) است. همچنین دارای اسید سیتریک، فیبری به نام پکتین، قند (۸٫۶۱ گرم در صد گرم) است. نوع سرخ و صورتی آن آنتی‌اکسیدان مفیدی به نام لیکوپن در خود دارند. کاهش کلسترول، کمک به متابولیسم بدن برای سوزاندن چربی‌های اضافی، جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه و اثر بازدارنده در سرطان پروستات و روده بزرگ با توجه به خصوصیات آنتی‌اکسیدانی قوی و همین‌طور وجود فلاونوئیدی به نام نارژینین، از دیگر خواص این میوه است.، گریپ فروت را براساس رنگ گوشت آن به سه دسته سفید، صورتی و سرخ تقسیم می‌کنند.

گریپ فروت در درمان کم‌اشتهایی، اختلالات مفصلی و عفونت‌های ریوی، تشنج، بند آمدن ادرار، سوءهاضمه، سرماخوردگی و زخم‌های عفونی، کمبود قند و مواد حیاتی، خارش، بواسیر و خونریزی آن مؤثر است.

عصاره هسته گریپ فروت خواص دارویی قوی دارد.


ویزای استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

اخذ ویزای استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . ویزای اسکیل ورکر تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در سریعترین زمان ممکن ویزایشان را دریافت و به هدف خود یعنی مهاجرت به استرالیا برای زندگی بهتر دست یابند . همین حالا می توانید با موسسه تداوم نسل سپبد تماس بگیرید و مشاوره کنید و با خیالی آسوده پرونده ی مها جرتی خود را به ما بسپارید.